torsdag 14 oktober 2010

oj så trött jag blev!

Orkar egentligen inte alls skriva. Men, jag är bara tvungen att skriva att: Idag gick det sjukt bra på jobbet! Det är så konstigt, för när vi har massor av saker att göra och allt är bara stressigt, så är allt lite jobbigare, men så fort man gör en riktigt bra show och barnen älskar det ni gör.... Då är faktiskt allt toppen! Det är då självklart värt allt slit. Nu när vi var jättetrötta efter en underbar men lång dag (gick upp 6 i morse och åkte ifrån skolan vi varit på idag klockan 17.30 (packa ihop allt tar ungefär 2 timmar!)), så kom vi till kontoret och där låg ett paket på mitt bord. 

Från mamma! Gosh vad jag älskar henne! I paketet fanns inte bara boken som jag beställt för min filosofikurs, men också min reseförsäkring som hon omsorgsfullt fixat åt mig (jag får bara panik när jag hör ordet försäkring!), ett brev till mig själv som jag skrev för ett år sedan (från svenska kyrkans unga innan vi åkte till england) och LAKRITS!!! TACK MAMMA!!!


Nu ska jag sova eller nått! 
ps. har inte glömt av hur mycket jag tänker på mormor och morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar