onsdag 3 november 2010

galen ex-estet på drift!

Sitter och chillar i min säng och lyssnar på Norah Jones. Hon är underbar och livet är rätt gött i denna stund. Lite frustrerad för att jag inte kommer åt mitt nya kursmaterial för Fysik A och Kemi A som jag tänkte läsa på distans från Örebro Universitet. Japp! Jag vet det är galet. Har precis avslutat min filosofi kurs och här sitter jag och är frustrerad för att jag inte kan börja studera Fysik med en gång! Har dock väntat i två månader och har inte en sekund att förlora. Kan bli betydelsefullt i framtiden att ha dessa kurser vettja! 


Hoppas att livet för dig är sjukt bra!


kram, nea

1 kommentar:

  1. GO GIRL! Jag hoppas att du inte bokar upp mellandagarna för mycket, tror att vi ska ha lite träff hos Ellen då!
    Kramar

    SvaraRadera