onsdag 21 september 2011

universitet och folk

Wow! Nu har jag varit i Kingston i en vecka precis och jag har träffat såå mycket folk! Helt otroligt vad mycket sköna människor som går här. Nu softar jag i mitt rum, något jag faktisk inte riktigt gjort under denna veckan. Har varit och träffat folk. Räcker med att sitta utanför vår port och helt plötsligt har man träffat 20 nya bekanta. Gå och tvätta - träffa folk. Gör ett musikteori test - träffa folk. Sitt på universitetets egna buss - träffa folk. Ta hissen upp på tredje våningen - träffa folk. Ah! Ni fattar, det är ganska så enkelt. Det finns inga regler och hämningar, det är bara och prata med människor. Eftersom jag är bra på detta så - träffar jag folk.


Liten flicka på vift har hittat sina likar. Vi är ca 80 pers i första året som läser music tech. Jag har inte ens hälsat på alla! Vi är sååå många. Men vänta bara, jag ska allt kunna varenda namn.



Pic 1 - Mitt tomma rum Pic 2 - Min utsikt från mitt fönster över Kingston Hill campus. Pic 3 - Mitt rum, börjat göra mig hemmastadd. Pic 4 - Allt det där på bilden fick jag för 240 kr! Sjukt billigt!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar