söndag 15 januari 2012

samtal vid Thamesen

Såhär i slutet av veckan kan man blicka tillbaka och fundera på vad man gjort som är bra och vad som man kunnat göra bättre. Stolt över mina uppsatser, tror ändå att de blev bra i slutändan, stolt över mitt "sound creation" project, jag gillar det, hoppas min lärare också gör det!

Det som jag hoppas att inte behöva genomlida igen var när jag spenderade 24 timmar på biblioteket onsdag till torsdag, inget att rekommendera. Hade kanske inte behövt sitta hela natten om jag inte hade på tisdagskvällen raderat två dagars arbete på projektet. Har förhoppningsvis lärt mig något av detta; radera inte ditt projekt.

Idag har jag tagit det lugnt och hade skönt ganska djupt samtal med en kompis på ett ställe med Thamesen som bakrund. Det är så skönt och få ta sig tid och prata med människor på djupet. När man stressar omkring så missar man sådana samtal som kan få konsekvenser då eller senare när man tänker tillbaka på dem. Något så enkelt som ett samtal har en stor kraft. Ord har så mycket kraft...något att tänka på.


Linnea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar