fredag 7 september 2012

oops! det läcker...

Rykande färsk nyhet: Det läcker i badrummet från våningen ovan oss...

Det var städare i lägenheten ovanför för att de nya hyresgästerna skulle flytta in idag. Frågan är om de verkligen kan det nu... Igår kväll var jag hemma ensam och hittade vatten på golvet. Oops! Hade ett litet sammanbrott och undrade vart vattnet kom ifrån när jag insåg att det var från ett litet litet håll i taket där snöret för lampan hängde. Fick med mig en städare in och han tog genast av lampan vilken var vattenfylld.

Idag ska jag försöka lösa detta med fastighetsbyrån. Ska klaga på att inget gjorts åt möglet ock.

Men annars så älskar jag min nya lägenhet. Antar att denna standard aldrig skulle vara standard i Sverige, men efter tre år här så bryr man sig inte så värst. Tror man blir immun.


ps. jag kunde läsa era kommentarer. Tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar