tisdag 25 januari 2011

butter ar mitt namn

Nu ar jag sjuk och elandig. Butter ar mitt namn idag. Gjorde inte mina prov denna helgen, mitt rum ar stokigt, snorar och ar pank. Usch! Och sa tanker jag, tank om jag kommer in pa Universitetet i England, da kommer jag kanna sa ocksa, fast da ar pengarna inte ens mina. Haller standigt pa och planerar min resa till Polen med Lea, men jag vet inte om jag har rad, eller om jag nagonsin kommer hitta ett lampligt flyg fran Polen till England.

Hela min familj ar i mina tankar och jag ar ledsen om jag inte har varit sa kontaktbar. Hm... Ska bli battre pa detta.




Massa Pussar skickar jag hemat!

1 kommentar:

  1. Men lilla gumman! Upp med hakan nu. Det blir bättre ska du se. Lönen från Sunnersberg betalas ut idag. Du finns i våra tankar också det vet du! Kram Mamma

    SvaraRadera