lördag 1 januari 2011

jag önskar dig ett kärleksfullt nytt år!

Sitter och myser så här i efterhand. Nytt år. Nya möjligheter. Eller nått i den stilen. Har kollat på sköna festkonserten som regeringen hade för vårt kungliga par. Alltså, man skulle ju vilja vara prinsessa alltså! Jag vill också ha alla underbara människor som sjunger och spelar för mig, men framförallt, hela (typ) svenska folket som bara ger så mycket kärlek och önskar paret absolut lycka. Men i alla fall, fint att starta året med att komma ihåg att kärlek som sådan inte bara händer i sagor. De finns på riktigt också. Denna gången fick killen sin prinsessa och inte tvärtom. Kärlek. Så ska vi börja året. 

Jag har en massa kärlek inom mig, känner du mig så hoppas jag du vet det. Jag vill önska er alla ett år fullt med kärlek. För kärlek kan man ALDRIG få för mycket av. Säg till dem du älskar att du älskar dem, och gör det ofta. Det kommer berika livet sjukt mycket och göra detta året till ett älskvärt år.

kärlek på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar