fredag 24 juni 2011

Ingen midsommar idag inte!

Idag ar det kara svenska midsommar. Vad ska jag saga idag? Hipp hipp hurra fro denna dag!

Pa jobbet har jag stretat och kommit med ganska bra resultat. Jag har klippt och klistrat i ljudfiler, och nasta radioshow (Podcast 3) haller pa och formas till ett horbart langt spar.

Ibland funderar jag pa om ni verkligen kan forsta nar jag skriver. Alltsa nu menar jag utan A A O (tank prickar). Jag ar ganska sa saker pa att du inte forstar nar jag skriver i alla fall, sa kanske det inte gor skillnad. Kul kan det i alla fall vara! Att skriva blogg. Speciellt nar folk sager att de ibland kikar in och kollar laget. Detta gor mig valdans glad.

I borjan tankte jag att det skulle vara sa fol kunde halla koll pa mig. Ja, och det verkar de ju som att det funkar. Ni far ibland en liten skymt av mitt liv harborta. En liten liten skymt.

Ikvall blir det inte nagot svenskt midsommarfirande, i sympati med min mor (som inte heller firar idag), istallet blir det filmkvall hemma hos Linnea och Lea. Vi bjod in den rodharige Chris, men han jobbar ikvall och kunde inte, sa det blir Linnea och Lea hos Linnea och Lea pa 202 Barnet Road i Potters Bar. Snart, om tio minuter, slutar vi for dagen och tar bussen hem for och laga mat och mysa. Lea pratar med Joe for tredje gangen pa skype just nu och de langtar tills de ses igen. Det ar som om jag har min egna roman har borta. Ska de lyckas? Overkommer karlek allt? Kommer han fa ett engelskt VISA? Ska de gifta sig!? Wow! Jag har drama sa det racker! Anda ska Lea ga Drama pa Universitetet. Haha....

Nu blir det mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar