måndag 27 augusti 2012

11 Weston Court - Nya lägenheten


11 Weston Court
Grove Crescent
Kingston Upon Thames
KT1 2DQ
Surrey
ENGLAND



Mitt nya rum i lägenheten 11 Weston Court. 

Här bor jag med två pojkar nära huvucampuset Penryhn Road. Utanför dörren har vi busshållsplatsen för vår gratis campus-buss som tar oss till vårt alldeles egna campus Kingston Hill. Det är tio minuters gångavstånd till centrum och nära oss finns ett klocktorn som slår varje hel timme. Igår tog jag mig till east London (östra delen) på mindre än en timma från dörr till destination, det kallar jag snabbt med Londons galna transport(!).

Jag har en dubbelsäng som jag kan ligga tvärs över bredden på och under den finns också en "tjock" enkelmadrass, plus att jag äger en luftmadrass....helt enkelt: vänner och familj är välkomna! Det mer än nog plats och Thamesen med dess resturanger och pubar på bara tio minuters avstånd. Kan inte bli bättre!

Welcome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar