måndag 27 december 2010

djungelvrål

Sitter vid köksbordet och gör lite olika saker. Mest av allt njuter jag av djungelvrålen där saltet påminner mig om alla andra gånger jag ätit djungelvrål. Det är ju så gott! Men konstigt är det att vi i Sverige är så galna i detta ovanliga godis. Mmmm... jag säger i alla fall inte nej till dem. Speciellt fint är det när man inte ätit dem på ett bra tag och när man pluggar. Jag har varit inne på min internet bank, stoppat in pengar på mobilen, tagit bilder för mitt hår och startat yahoo konto temporärt medans jag säljer det. Snaaart ska jag göra det. Men jag väntar nog till PayPal kontot funkar. Jag har försökt komma in på mitt studentkonto på Örebros universitet hela kvällen, jag kan inte komma ihåg vad mitt användarnamn är. Fy för att jag alltid har det sparat i min dator så ja inte kan det utantill. Jag behöver köpa en formelsamling, pluggar fysik och kemi osv.... Men fram för allt så försöker jag ju trots allt njuta av livet.

Idag var vi (Emilia, hennes pöjk Niklas och jag) hos mormor och morfar. Åt god mat och fikade, riktigt kaffe gör man ju i en Don Pedro ----->
               


tack mormor för fikat! Så gick vi ju till second hand också - de är allt lite av tradition nu tror jag. Jag hittade inget jag ville ha, fast jag prövade ett par jättesköna stövlar. Emilia då! Hon köpte en hel del. Sötnosen! Nu ska jag nog sova. God Natt och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar