torsdag 14 april 2011

fysik-kemi = sticka

Nu förstår jag om ni blir lite lätt förvirrade, men jag ska lägga fysiken och kemin lite på hyllan. För tills september blir det nog inte till att läsa till ingenjör. Min ansökan till Surrey var "unsuccessfull", så jag behöver inte fysiken till den linjen längre. Jag funderade på ljudingenjör i Örebro, men just nu tror jag inte att jag pallar all den svåra fysiken och matten. Så mycket lutar åt Kingston Uni i London. Men huvudsaken är att när jag tog beslutet att lägga kemin och fysiken på hyllan (tar nog upp den till hösten igen) så kände jag mig friare. Hjärtat mitt har varit så tungt och jag känner mig "liten" för att redan ha den sorts stress som kan leda till jobbiga öden. Nu ska jag försöka hitta tillbaka till mig själv. Lite mer som jag var innan jag började stressplugga. Framförallt ska jag göra något som jag inte unnat mig själv sen i januari. Jag ska sticka! Oj(!) vad jag ska sticka! Jag kan t o m vara lite mer inloggad på skype på kvällarna så ni kan få tag på mig! Tillbaka till mig själv, men till en version som förhoppningsvis har lärt sig något på vägen.


Puss och kram
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar