tisdag 26 april 2011

framtiden

Hur livet kan ändras på 3 sekunder. I ena stunden är man i Frankrike, nästa i England. I ena stunden är man hemma i Potters Bar, nästa i Wall-Under-Heywood i Shropshire. Ena stunden är man på semester, nästa på jobbet. Så mycket saker händer så snabbt. Det gäller att hänga med.

Nu är det helt öppet att min kära syster är förlovad och nu är det öppet att jag troligen stannar i England för att plugga på Kingston University. Igår sa jag ja. Så nu är det dags att vänta på att söka bostad. Allt känns så surrealistiskt. Allt går så sjukt fort. Helt plötsligt står man där och tänker: Oj! Hur hamnade jag här? Livet är fyllt av spännande upplevelser. Ibland väljer vi dem självmant och ibland har vi inget val, men man ska inte vara rädd för att testa. Så nu är jag ute i världen och testar livet. Hittills är det underbart, så vad som kommer i framtiden... vem vet! Så njut så mycket du bara kan idag.

Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar