tisdag 25 oktober 2011

balans?

Ofta kan det kännas svårt att få en balans i livet. Ibland känner man sig extremt positiv men lika snabbt kan det ändras till det motsatta. Jag har problem med balansen. Fastän jag är stressad just nu så kan jag ändå må bra, men när jag får tillbaka ett dåligt resultat på en uppgift, så kan det ändra allt till en dålig dag. Idag har jag haft en sådan dag. Trodde att jag skulle få bättre poäng på min uppgift, men det visar sig att det blev helt fel. Så svårt att veta vad lärarna vill ha och att komma tillbaka in i pluggandet, i ett annat land. Måste dock se till att det är okej att misslyckas. Nästa gång går det bättre! Jag håller inte med i kommentarerna som min lärare skrev, men om jag inte kan göra något åt det, så måste jag hitta ett sätt att gå vidare, inte låta detta få mig att vilja ge upp, smält och bygg upp. Om man ser det positivt, vilket är ganska så konstigt i detta fall, så lär jag mig en massa andra saker och kanske är komponerande av ett solo för en virveltrumma inte är en lätt uppgift. Saknar er alla! pussar och kramar, nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar