onsdag 12 oktober 2011

ta av dig skorna...

Pratade precis med en av flickorna på Act 4, och jag måste bara säga att när jag tänker på att gå tillbaka och jobba där får jag plötsligt lust att gå och gömma mig. Jag tror att vi jobbade för hårt sista året. Jag känner att jag "brände" mig lite där. Vi älskade vad vi gjorde, men vi pressade oss så hårt! Jag är så glad av lycka av att vara här i Kingston, så glad att jag vill gråta av lycka (och tro mig, jag har blivit en sån "mjukis" på senaste året att det är möjligt). Jag vill bara skaka av mig känslan och plugga vidare. Nu ska jag läsa lite ur en bok; jag är besluten att idag läsa klart: Music - A very short introduction. Jag fortsätter med hemläxa i Notering och musikerskaps kursen och avslutar med lite sampling. Sampling: man tar en låt eller ett stycke (i mitt fall båda) och klipper och klistrar bitar och gör till bitar som jag sen kan spela upp med en synt. Det är jättekul! Därför tar jag det sist, för annars blir jag distraherad. "Samplingarna" är till för ett projekt som vi är ett gäng på, som ingår i ett större projekt som består av enbart 1åringar. Skulle bjudit in er allihopa, om det inte varit så att jag inte tror ni faktiskt skulle komma. Jag ska bjuda in vänner i stället!



Jag hoppas ni har det bra därhemma, för jag mår bra av att ni mår bra. 
Tänkte bara nämna (till allas glädje) att jag köpt nya skor och idag slängde jag mina gamla converse. De gråa längst fram är mina nya, och de är EKOLOGISKA skor! Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar