torsdag 20 oktober 2011

jag har blitt anställd!!!!!



Jaaaaaaaaaa! Jag har fått jobbet!!! Jag har fått jobbet!!!!

Förra fredagen var jag på "intervju", det kallas assessement center här - vilket är en typ av grupp intervju. Man gör övningar i grupp och så ser dom hur man fungerar med andra och vilka roller man tar i gruppen. Ganska så kul faktiskt. Tror jag är ganska bra på detta dessutom. För i emailet skrev de att standarden var otroligt (extremly var engelska ordet) hög, så jag borde vara stolt över mig själv. Thihi! Asbra ju! De fortsätter med att skriva: We were very impressed with how you came across and believe you will be an asset to Kingston University’s fundraising team. Hur bra som helst! Detta borde jag spara, så att om jag någonsin inte kan hitta ett jobb och inte tror på mig själv, så kan jag läsa detta och komma ihåg att det är mig de skrev detta om. Jag är bra! Ibland så måste man hitta saker som dessa ord, som kan hjälpa dig att komma ner på jorden. Så här är några ord till dig: Du är fantastisk! Urbra rättare sagt! Speciellt om du läser min blogg.... Haha...

Ikväll har varit sjukt bra! Ikväll är en favorit-kväll! I helgen har jag Choir School inne i London och så kommer Léa och hälsar på! Awesome helg kan man säga! Pussar och kramar i massor! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar