onsdag 15 februari 2012

alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag. Trots att jag är singel och ibland surar lite över detta faktum, så var jag på ett oerhört bra humör igår. Senaste veckorna har jag haft det svårt att inte snosa vidare men av någon anledning så kom jag upp två timmar innan lektionen, en halvtimme innan alarmklockan gick av! Dagen fortsatte i denna anda resten av dagen och tror jag skrämde mina klasskamrater genom att vara sjukt positiv på just denna dag, alla som inte skulle på dejt verkade lite ur gängorna. Kanske var Linnéa lite väl hurtig tidigt på morgonen...

Tror nog ändå att detta humör är det som känns mest jag av alla humör jag haft genom åren. Klart jag inte kan vara glad hela tiden, men jag har verkligen tröttnat på att vara trött och negativ, nu skiter jag i allt som tyngt neråt och springer vidare. Kanske kan det vara nyckeln! Jag var ute och sprang för första gången på två månader i måndagskväll. Ja, så måste det vara. Har varit skadad i foten hela vintern och därmed varit nere. Nu, idag kan jag vara på humör för vad som helst, och du kan också vara det. Lycka till!

nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar