fredag 18 februari 2011

en go' natt!

Trött. Slut. Men på det hela taget väldigt nöjd med dagen.

Jag gick upp alldeles för tidigt på min lediga fredag, så jag kunde jobba två, tre timmar innan jag faktiskt hade ledig dag. Tokigt kanske, men jag gjorde ett fysiktest igår kväll på jobbet, när jag kunde ha jobbat, och så hade jag glömt en viktig sak och jag kände mig tvungen att fixa detta. Jag kunde heller inte jobba längre än till 7 igår, för jag hade en middag inplanerad med Carole Webb, den Carole jag bodde hos senast, bara ett kvarter från där jag bor nu i Potters Bar. Det var mysigt. Gillar Carole.

Efter jobbet idag så drog jag och hjälpte kära Amanda Ekholm (som jag känt sen jag var 7 år typ) att flytta. Hon bor nu i en fin lägenhet och delar rum med en till synes trevlig fransyska med väldigt lite kläder i garderoben... Och så blev det IKEA igen! Yey! Denna gången så köpte jag ett LACK bord i svart och ett bädd set som jag kollade på förra gången. Dock blev det inte en helspegel som jag helst av allt ville ha. Jag kan alltid långa Léa's. Nu ska jag sova. Joe (som hälsar på från USA) och Eddie (polare från USA som bor i London) har hållit oss vakna och pga vi ska jobba imorn och fram till nästa fredag utan stopp, så ska jag sova nu.

Go Natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar