lördag 5 februari 2011

IKEA på en Lörda'

Sitter och lyssnar på Coldplay med min nya lampa!

Efter kören och den vanliga koppen kaffe med LondonYouthGospelChoir (LYGC) så åt jag min macka i nån park. Lite för tidigt för picknick, lite för kallt, men parkbänk duger bra. Såg alla engelsmän som springer omkring med hundar och barn. Så fick jag för mig att dra till IKEA, där var det länge sen man var! Så tube och buss och så handlade jag en bordslampa som jag ska ha när jag pluggar. Stod emot frestelsen att köpa lakan, helspegel och rosa lådor. Hm.. Jag köpte i alla fall lingonsylt, knäcke, västgöta kloster ost (den svarta..mmm...) salta sillar och min bordslampa. Den är hur bra som helst och jag är 120% nöjd med den. Under 30kr, svart och ganska snygg. Ett kap!



Imorn ska jag fira det kinesiska nyåret i China Town med vänner!
Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar