onsdag 4 maj 2011

tillbaka pa darkes lane

Kanns ratt sa konstigt att vara tillbaka pa kontoret pa Darkes Lane i Potters Bar. Har har man typ inte varit pa en manad. Igar kom vi hem till kara 202 Barnet Road och det var skont att man kunde ater igen laga kottfarssas (som rakar vara favoriten i vart hus). Mmm.. Det ar skont och vara "hemma"! Men annu skonare kommer det bli nasta torsdag, da jag far komma hem och krama min fader och min mor och alla andra som jag kanner! Det har varit sa omtumlande senaste tiden. Jag kanner mig sjukt forvirrad. Sa det ska bli skont att fa komma hem och gora inget. Bara att umgas med mina kara. 

Nu ska jag jobba! Forsta gangen jag kanner mig riktigt motiverad pa ett tag att gora kontorsjobb. Jag antar att det kan vara skont efter man varit pa "turne'". Haha...

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar