fredag 20 maj 2011

rosigt varre!

Hej!

Nu ar jag tillbaka till Potters Bar. Eller ah(!) har ju varit tillbaka sen onsdag, och nu ar det fredag, sa dar smaljog jag nog lite. Sitter pa jobbet och lyssnar pa P3, tack vare min kara syster som paminde mig om underbara svenska radion! Tack Emilia!

Hade ju jattekul hemma i gamla Svea! Traffade min mor, gubben, emilia, ida, maria, rebecka, emma, lisa, lisas robert, frida, pappa, janna, cornelia, nils-petter, olle, mattias, gika, linda, lindas johannes, niklas (larare), kurt, bengan, wejshag, andreas, jakob, uncle peter, veronica och sakert en helt bunt som jag inte kan komma pa nu!

Helt plotsligt kunde jag springa pa nan. Jag och syrran va inne pa toa pa Ica Hjarbergs, och vi sjunger, och helt plotsligt ar det nagon som skriker: LINNEA!!!! Da ar det frida tollesson som slutat jobbet och var pa vag hem, traffade var mor och fick reda pa att vi var pa toa! Helt sjukt! Alskar att vara hemma nar man traffar folk. Om jag gar omkring i Potters Bar sa ar det valdigt ovanligt att jag traffar nagon jag kanner. Kanske ar det nagot barn som kanner igen oss fran deras 'assemblies" men ingen jag eprsonligen kanner liksom. Det far ros assa! >

PS. Jag ovningskorde 2 timmar i morse och det var jattekul!
Linnea: Snart pa en vag nara dig! 

1 kommentar:

  1. Ha ha du är för go för att vara sann. Känns lite osäkert när du ska hem och köra på en väga nära mig. Tänk på att vi har högertrafik här! Saknar dig! Mamma

    SvaraRadera