onsdag 11 maj 2011

sova over ar kul!

Pa jobbet kan man ha jattemycket och gora. Som idag! Idag har vi massor att gora: Sam ar har och vi jobbar med websidan, kommer bli mycket snyggare an idag! Ja! Bravo Linnea!

Ikvall packar jag och aker till flygplatsen. Dar ska det inte sovas, men om jag far med mig datorn, om den far plats d v s sa kan jag kolla pa Pulp Fiction! Ja! Ah sa kul! Nar jag sov pa St Pancras sa drack jag for mycket kaffe och fick ont i magen, det misstaget ska jag inte gora inatt. Jag ska ata ordentligt och sen ska jag jag val halla igang mig pa natt annats satt. Springa runt flygplatsen 3 varv och se vilket varv jag sprang snabbast med min vaska pa slap, lasa mig alla nodutgangars placering utantill och lara kanna nagon. Sa har sag det ut forra gangen jag sov over nanstans:


 
 frukost pa St.Pancras Internationa Train Station, London


frukost pa Europe Lille, Lille


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar