fredag 6 maj 2011

vad jag gor just nu

Lyssnar pa ett band som heter "The Wombats" och jobbar med Act 4's hemsida. Har egentligen ingen utbildning for sadant jobb, men jag gor sa gott jag kan. Jag jobbar dock i ett CMS-system, vilket innebar att jag inte haller pa med koder och sadant, utan det ar ett system som ser ungefar ut som Word. Fast det vill inte alltid funka som Word. Ibland sa har man trasslat till koden och da kan det handa allt mojligt! Pff! Men jag gor sa gott jag kan.

Andra saker som hander pa jobbet? Igar sa stoppade jag in  den nyinspelade version av den alskade laten "Busy Busy" i det forsta avsnittet av varan nya radio show. Vi kallar oss mpact radio och ar for barn och familjer. Sjukt spannande! For mig sa betyder det mycket jobb, men ocksa att jag ofta jobbar med det jag absolut gillar bast. Nu har jag skickat ivag den forsta showen till Carl, en av dem som vi jobbar ihop med pa detta projektet.


Nu ar det bara 6 dagar tills jag kommer hem till Sverige! Ska bli jattekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar