torsdag 13 februari 2014

Det kommer mera...?


Hej och hopp i galopp!




Ja, det kan ju tros att jag helt har lagt ner och skriva på denna blog. Ja det hade nog till och med personen som just nu skriver dessa ord också trott. Tänk(!) vad galet det kan bli när man sitter och pratar med en italienare, klickar på sin systers blog (frökenleide), kommer på att man själva har en och spenderar de nästkommande tjugo minuterna gapskrattande på grund av vad man själv skrivit två år sedan.

Skatter som har helt glömts bort kan hittas och skrattas åt. Favorit titeln på ett inlägg måste ändå vara denna -->

"st patricks day va ju igår men i london kan man fira de på en söndag 
om man har tillgång till Trafalgar Square"


Eller lite senare ett inlägg kallad Slutsatsen som förenklat förklarar att kursen Music World inte alls handlar om världsmusik utan om att musikens värld är mycket större än vad vi kan begripa. Filosofiskt och bra.... eller?

Och! Håller jag på och bli mer och mer engelsk? 
Diskutera! Detta är en idé jag föreslog när ja från ingenstans skrev om fotboll, konstigt nog här ->  


WOW! Ja kan hålla på hela dagen och skryta med bra inlägg och om hur vilken utomordentlig skribent jag är men jag tänker lämna lite upp till er. 

Tips från coachen! (till mig själv naturligtvis och till whoever else som vill prova på!) 

Om du har det lite tråkigt eller är lite ledsam, läs då ett urlägg ur min blog! 
Det kommer definitivt att ändra din inställning till livet så du kan leva det till fullo.


Last link need no words vart är hem och hem? ->




kärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar