måndag 17 februari 2014

TVÅ ÅR!!!!

Nä! Typiskt...

Ja vaknar upp och har superont i halsen. Idag är det TVÅ hela år sedan jag och Kiall blev oskiljaktiga, ett par. Sedan dess har vi spenderat så mycket av våran tid tillsammans som det bara går.

Nu är det så typiskt att jag ska bli sjuk.

Jag har planerat mestadels av dagen. Jag ska ta honom på lunch, antingen blir det picknick, fast jag tror inte vädret tillåter, eller så blir det hans favorit pizza ställe. När jag tänker på det, så är nog pizza rätt beslut. Hampstead Heath och picknick kanske är mer min smak, och jag gjorde ju typ picknick förra året....hm.... jag är nog lite förutsebar. Haha...pizza blir det! Tänk jag kunde inte sova på grund av att jag inte kunde bestämma mig, vem kunde tro att det skulle hjälpa att skriva ner det på en blog.

Har ingen citron och ingerfära så det blir bara honung i det heta vattnet som gör det lättare att svälja.



från förra året firandes 1 år





kärlek i massor!!!!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar