torsdag 9 december 2010

2 veckor -1 dag, vardag

Maria Mena sjunger ljuvligt i mina oron: I wanna go home for Christmas, let me go home this year...

Om bara nagon timme tar jag taget till ett "Open Day Event" pa commercial rd inne i London. Aven om jag ar ubersocial sa kanner jag mig allt nervos, men ocksa taggad. Hoppas att detta ska inspirera mig att gora klart min ansokan. Nu sjunger Carola om Gloria och jag kanner mig battre till mods.

Haha.. Hade min 8e korlektion i morse. Det gick superfint. Gjorde en jattefin 3-point-turn, med kontroll och allt. Men sen skulle jag svanga i en korsning. Och Kors i taket! Massa gas istallet for upp med kopplingen, ojojoj...ingen skada skedd. Stackars kopplingen dock... det lukta i hela bilen.


Puss och kram pa er (2 veckor -1 dag tills jag kommer hem till Jul)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar