lördag 25 december 2010

god jul och god fortsättning mina kära!

Nu sitter ja hemma i min soffa... fast vänta här nu. Hemma! Vart är det någonstans!?
Personligen tror jag nog att det alltid kommer vara på Toftavägen, men också där mitt hjärta är. Men frågan är vart mitt hjärta finns någonstans. Hjärtat har jag ju alltid med mig. Kan man glömma sitt hjärta någonstans... Eller kanske vart man än vänder så lämnar man en bit av det. En liten bit i Götene, en bit på Västerlundsgatan, en liten bit på Bondegatan, en bit på Björnvägen, en bit på Toftavägen, en bit hos Carole i Brookmans Park, en bit hos Carole Webb på Hill Rise(Potters Bar), en bit i Shropshire hos familjen Frankels och en bit på Barnet Road(där vi bor nu).

Tänk efter en stund vettja... vart har du lämnat bitar någonstans....?

Igår var det jul och underbart och härligt att se alla som jag håller kära, på mammas sida dvs. och sen idag fick jag se en del av min andra halva... Julen är verkligen en högtid för familj och kärlek. Inte undra på varför så många älskar den! 

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar