onsdag 15 december 2010

en vecka kvar!

En vecka kvar!!!! Yeeehaaa! Snart ar ja hemma. Hemma hos Mamma och Syster och Pappa och alla andra i min galna alskade familj. Nu har vi precis haft en julfika pa Costa med allihopa: Louis, Lea, Sam, Luisa, Phil och Chris. Min Act 4 familj. Igar sa upptradde vi pa "Town Carols" och ja sa alla mina repliker pa ratt plats och allt. Jag som var saaa nervos. Nu haller vi pa att forbereda oss for att lamna kontoret och dra norrut. Vi ska till Shropshire till Wall-Under-Heywood och forbereda for Holiday Club, Christmas edition. Men vi behover i alla fall inte aka upp i den grona bilen utan varme, utan vi tar taget..tuut tuut! 

Nu ska jag ata lunch! Puss och kram

1 kommentar:

  1. Äntligen! Vi längtar så efter dig vännen! Ska städa och pynta ditt sovrum och skura ditt badrum. Det blir en underbar städdag! Ska bara skriva färdigt min uppsats först! Kram mamma

    SvaraRadera